Logo do cabeçalho da página

Visitantes

e-ISSN: 2177-5184

Qualis A3


CiteScore 2021: 0.4

Índice h
Idioma
Usuário
  • Funções do Usuário

COPE JM14472

 

Apoio CNPq 2022

Sobre os autores

Lenita Morimura orcid
Universidade Federal de São Paulo (UNIFESP)
Brasil

Luis Hernan Contreras Pinochet orcid
Universidade Federal de São Paulo (UNIFESP)
Brasil

Adjunct Professor in the Business Administration Department in the Paulista School of Politics, Economics and Business of the Federal University of São Paulo (UNIFESP). He primarily works researching emerging technologies and society and information management and business analytics. He obtained his Post-Doctorate in Administration from Nove de Julho University in 2019. He received his PhD in Business Administration in 2007 from the Getulio Vargas Foundation (FGV), Master’s in Business Administration in 2002 from the Pontifical Catholic University of Paraná and Bachelor’s in Computer Science in 1998 from the Positivo University.

Evandro Luiz Lopes orcid
Universidade Nove de Julho (UNINOVE) e Universidade Federal de São Paulo (UNIFESP)
Brasil

Eliane Herrero orcid
Business Administration Department in the Paulista School of Politics, Economics and Business of the Federal University of São Paulo (UNIFESP)
Brasil

Adjunct Professor in the Business Administration Department in the Paulista School of Politics, Economics and Business of the Federal University of São Paulo (UNIFESP). He primarily works researching emerging technologies and society and information management and business analytics. He obtained his Post-Doctorate in Administration from Nove de Julho University in 2019. He received his PhD in Business Administration in 2007 from the Getulio Vargas Foundation (FGV), Master’s in Business Administration in 2002 from the Pontifical Catholic University of Paraná and Bachelor’s in Computer Science in 1998 from the Positivo University.

Miriam Christi Midori Oishi Nemoto orcid
Universidade Federal de São Paulo (UNIFESP)
Brasil

Notificações
  • Visualizar
  • Assinar
Conteúdo da revista

Procurar
  • Por Edição
  • Por Autor
  • Por título
  • Outras revistas
Informações
  • Para leitores
  • Para Autores
  • Para Bibliotecários
Palavras-chave Brand equity Comportamento do Consumidor Comportamento do Consumidor. Comportamento do consumidor Comunicação Confiança Consumo Identidade Intenção de compra Lealdade Marketing Marketing Social Marketing de Relacionamento Marketing esportivo Modelagem de Equações Estruturais Mídias sociais Satisfação Turismo Varejo comportamento do consumidor marketing
Edição atual Logo Atom
Logo RSS2
Logo RSS1
Ajuda do sistema
  • Capa
  • Sobre
  • Acesso
  • Cadastro
  • Pesquisa
  • Atual
  • Anteriores
  • Notícias
  • Diretrizes para autores
  • Declaração de direito autoral
  • Política de Governança - ReMArk
  • Indexadores
  • Taxas de publicação
  • Código de conduta
  • Política Crossmark
  • Portal de Periódicos Uninove
  • CRediT (Contributor Roles Taxonomy)
  • Manuais para Avaliadores / Autores
  • CALL FOR PAPERS - Special Issue 2022
  • CALL FOR PAPERS - Special Issue 2023
Capa > v. 19, n. 2 (2020) > Morimura
Baixar este arquivo PDF

Apontamentos

  • Não há apontamentos.


Direitos autorais 2020 Revista Brasileira de Marketing

Revista Brasileira de Marketing – ReMark

Brazilian Journal of Marketing - BJM

e-ISSN: 2177-5184
https://periodicos.uninove.br/remark

Rev. Bras. Mark. - ReMark ©2022 Todos os direitos reservados.

Esta obra está licenciada com uma Licença 
Creative Commons Atribuição-NãoComercial-CompartilhaIgual 4.0 Internacional