QUILOMBOLA SCHOOL EDUCATION, EDUCATION OF ETHNIC-RACIAL RELATIONS AND FOR THE AFRO-BRAZILIAN AND AFRICAN HISTORY AND CULTURE TEACHING

Authors

  • Carlos Bauer Universidade Nove de Julho - UNINOVE. São Paulo, SP
  • Ligia Vercelli

DOI:

https://doi.org/10.5585/cpg.v17n1.8653

Downloads

Author Biographies

Carlos Bauer, Universidade Nove de Julho - UNINOVE. São Paulo, SP

Pestre e Doutor em História Econômica - USP; Pós-Doutorado pela Faculdade de Educação da Unicamp, Professor do Programa de Pós-Graduação em Educação da Universidade Nove de Julho - PPGE/ UNINOVE

Ligia Vercelli

Professora titular da Uninove.

Published

2018-05-24

How to Cite

BAUER, Carlos; VERCELLI, Ligia. QUILOMBOLA SCHOOL EDUCATION, EDUCATION OF ETHNIC-RACIAL RELATIONS AND FOR THE AFRO-BRAZILIAN AND AFRICAN HISTORY AND CULTURE TEACHING. Cadernos de Pós-graduação, [S. l.], v. 17, n. 1, p. 8–13, 2018. DOI: 10.5585/cpg.v17n1.8653. Disponível em: https://periodicos.uninove.br/cadernosdepos/article/view/8653. Acesso em: 3 jun. 2025.
Crossref
1
Scopus
0
Francisca de Paula Santos da Silva, João Max Conceição de Oliveira, Maria de Fátima Araújo Frazão, Maria José Santana dos Santos Neres, Velma Factum Dutra (2018)
EDUCAÇÃO, CIDADANIA E TURISMO DE BASE COMUNITÁRIA: APLICAÇÃO DO PROJETO CRIATIVOS NA ESCOLA ESTADUAL VISCONDE DE ITAPARICA, CABULA, SALVADOR, BAHIA. Cidadania em Ação: Revista de Extensão e Cultura, 2(2), 58.
10.5965/259464122258
Views
  • Abstract 275
  • PDF (Português (Brasil)) 362