Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Foco e Escopo
Processo de Avaliação pelos Pares
Periodicidade
Taxa de publicação
Ficha catalográfica
Patrocínio
Editorial Team
Contact
Políticas
Política de Acesso Aberto
Política de Direito Autoral
Arquivamento
Politica Crossmark
Política Integridade Acadêmica
Privacy Statement
Conflitos de Interesses
Indexação
Submissions
Current
Archives
Termo LGPD
Código de Ética
Google Acadêmico - Índice H
Portal de Periódicos Uninove
Notícias
Chamada Dossiê - v. 23, n. 1 - 2024
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Cadernos de Pós-graduação v. 2
Cadernos de Pós-graduação v. 2
Published:
2009-09-02
Editorial
Editor's Note
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1739
Eduardo Santos, Cleide Rita S. de Almeida, Milton Campanário
01-02
PDF (Português (Brasil))
Artigos
The New Paradigms - A Educational Philosophy for Mathematics Teachers with Graduation in Physics
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1740
Washington Armando Garcia Pizarro
01-14
PDF (Português (Brasil))
Information Security - A Strategical Way for the Continuity of the Businesses
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1749
Cesar Basta, Waldir Antonio da Silva
01-06
PDF (Português (Brasil))
Who Will Bring Up the Teacher - some Consideration about Teacher's Development
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1741
Helvezir Ribeiro dos Santos
01-10
PDF (Português (Brasil))
The Internet Banking - A Study of Client Assistance in a Brazilian Bank
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1750
Roberto Agostinho Mello
01-06
PDF (Português (Brasil))
The Curriculum of the High School and the Complexity
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1742
Edy Carla Rossi
01-06
PDF (Português (Brasil))
From Improvisation at the ACS (Attending Customer Service) - the Origin of the CRM
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1751
Cesar Basta, Daniel de Oliveira Alcântara
01-10
PDF (Português (Brasil))
Subjectivity and Subject in Psychoanalysis and Edgar Morin's Theory of Complexity - A Possible Articulation?
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1743
Velia Teresa Ancares de Cotsifis
01-12
PDF (Português (Brasil))
Collaborative Work and Groupware
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1752
José Braz de Araujo, Milton de Abreu Campanário
01-014
PDF (Português (Brasil))
Social Representations Based in Subjectivity Analysis and the Academic Formation of the Psychologists
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1744
Leonor de Oliveira Abreu
01-08
PDF (Português (Brasil))
Technical Knowledge of Computer Science Professional in São Paulo City
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1753
Cesar Basta, José Celso Contador, Luiz Carlos Oliveira
01-08
PDF (Português (Brasil))
The Teacher's Representation and Identity in Conto da Escola (School's Tale) by Machado de Assis
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1745
Wania Cecilia Sacco
01-08
PDF (Português (Brasil))
Environmental Entrepreneurship - Experiencies and Business Opportunities in Recycling Solid Waste
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1754
Celso Augusto Rimoli, Emerson Fernando Rylo
01-08
PDF (Português (Brasil))
The Specialists and its Formation - some Contributions of Philosophy
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1746
Patrícia Helena Ferreira de Almeida
01-08
PDF (Português (Brasil))
Solidary Economy - A Revolutionary Alternative in the Midst of the Globalized Capitalism?
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1747
José de Almeida Amaral Junior
01-08
PDF (Português (Brasil))
The Scientific Method in the Cultural Historical Approach
DOI:
https://doi.org/10.5585/cpg.v2n0.1748
Guilhermo Arias Beatón
01-24
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
5 Most Read Articles - Last 30 Days
Avaliação e intervenção psicopedagógicas: um estudo de caso de uma criança em idade escolar com hipótese de dislexia
100
A análise de conteúdo e sua importância como instrumento de interpretação dos dados qualitativos nas pesquisas educacionais
96
Resenha crítica da obra Texto e leitor: aspectos cognitivos da leitura da autora Angela Kleiman
87
Teoria e método no pensamento de Edgar Morin
77
Quando juventude não é apenas uma palavra: uma releitura sociológica acerca da categoria juventude
71
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (France)
Italiano
Português (Portugal)
certificacao
e-ISSN: 2525-3514
B1 - (Quadriênio 2017-2020)
Keywords
digital literacy
writing.
state of são paulo.
teachers
ocupations
engineering
student assistance
prejudice.
childhood
preschool
post-truth
pedagogical support
social policies
students
startups
ngo
sport
visitas_globo
Information
For Readers
For Authors
For Librarians