Vol. 24 No. 2 (2025): (Apr./June)

Published: 2025-04-11

Articles

  • Efeitos do co-branding e da motivação hedônica no apego a personagens de MOBA

    DOI: https://doi.org/10.5585/2025.23909
    Victor Matheus Batista Nascimento Sedovim, Jose Carlos Korelo
    Translations of this article:  English 
    e23909
  • Effects of Co-branding and hedonic motivation on attachment to MOBA characters

    DOI: https://doi.org/10.5585/2025.28484
    Victor Matheus Batista Nascimento Sedovim, Jose Carlos Korelo
    This article is a translation in English of the article:  Efeitos do co-branding e da motivação hedônica no apego a personagens de MOBA
    e28484
  • Subcultura de consumo e formação de gosto: um estudo de caso sobre um brewpub no sul de Minas Gerais (MG)

    DOI: https://doi.org/10.5585/2025.24907
    Juliano Silva Cougo, Elisabeth Thaiane Tercino de Araújo, Daniel Carvalho de Rezende
    Translations of this article:  English 
    e24907
  • Consumption subculture and taste formation: a case study on a brewpub in the south of Minas Gerais (MG)

    DOI: https://doi.org/10.5585/2025.28487
    Juliano Silva Cougo, Elisabeth Thaiane Tercino de Araújo, Daniel Carvalho de Rezende
    This article is a translation in English of the article:  Subcultura de consumo e formação de gosto: um estudo de caso sobre um brewpub no sul de Minas Gerais (MG)
    e28487
  • Vulnerabilidade e empoderamento: a experiência de consumidoras de pílulas contraceptivas hormonais

    DOI: https://doi.org/10.5585/2025.22729
    Thiago Assunção De Moraes, Nelsio Rodrigues de Abreu
    Translations of this article:  English 
    e22729
  • Vulnerability and empowerment: the experience of consumers of hormonal contraceptive pills

    DOI: https://doi.org/10.5585/2025.28481
    Thiago Assunção De Moraes, Nelsio Rodrigues de Abreu
    This article is a translation in English of the article:  Vulnerabilidade e empoderamento: a experiência de consumidoras de pílulas contraceptivas hormonais
    e28481
  • A tradição está viva e ao vivo! A experiência do consumidor na festa de São João em Campina Grande

    DOI: https://doi.org/10.5585/2025.23669
    Rodrigo César Tavares Cavalcanti, Mariana Patrícia de Lima, Karina De Sousa Marques, Joalline Carla Alves do Nascimento, Adriana Maria de Oliveira
    Translations of this article:  English 
    e23669
  • Tradition is live and alive! The consumer experience in São João Festival in Campina Grande, Paraíba State

    DOI: https://doi.org/10.5585/2025.28482
    Rodrigo César Tavares Cavalcanti, Mariana Patrícia de Lima, Karina De Sousa Marques, Joalline Carla Alves do Nascimento, Adriana Maria de Oliveira
    This article is a translation in English of the article:  A tradição está viva e ao vivo! A experiência do consumidor na festa de São João em Campina Grande
    e28482